
Lees verder
Martijn Laar werkt als marketingmanager voor de Rabobank en promoveerde op portfoliomanagement.
Meer over de auteursDe enige structurele en onomstreden bewezen succesfactor voor een onderneming is haar product. Het is dus essentieel datgene aan te bieden waar de klant echt behoefte aan heeft. Daarmee is een winnend productportfolio nog altijd de meest bepalende factor voor de merkbeleving, de klanttevredenheid, het financiële resultaat en de marktpositie van een bedrijf.
'Succesvolle portfolio's' laat zien hoe u een uitstekend portfolio samenstelt. Het geeft u een stevige basis in het complexe vakgebied dat portfoliomanagement is: het ontwikkelen van een goed portfolio vereist begrip van strategie, marketing, supply chain-management en financiën. Dit praktijkboek geeft inzicht in hoe deze thema's zich tot elkaar verhouden en biedt u op elk van de domeinen de kennis die u nodig hebt om het portfolio van uw organisatie te verbeteren.
Veel voorbeelden uit de praktijk laten zien hoe organisaties portfoliomanagement met succes toepassen. 'Succesvolle portfolio's' biedt u de kennis en inzichten om daadwerkelijk keuzes te maken. Zo vindt u voor uw bedrijf het winnende portfolio, met een passende supply chain, dat u het optimale resultaat oplevert.