Filteren
Trefwoord
43 resultaten
paperbackNederlands348 blz.9789492595140
1e druk
4-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Business analyse is een relatief nieuw vakgebied, maar wel een dat inmiddels onmisbaar is in elke organisatie. Meer
paperbackEngels9789087537357
1e druk
3-7-2014
Deze uitgave is een verzameling aan kennis binnen het vakgebied ‘business analyse’ en houdt rekening met de huidige algemeen aanvaarde praktijk. Meer
e-bookNederlands348 blz.9789492595157
1e druk
23-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Business analyse is een relatief nieuw vakgebied, maar wel een dat inmiddels onmisbaar is in elke organisatie. Meer
paperbackEngels102 blz.9789081936033
1e druk
19-1-2018
Bridging Your Business is a fast and efficient tool to help better understanding your business and to allocate costly and scares resources in the most efficient and most effective way. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789047008408
17e druk
27-10-2016
andere uitgaves beschikbaar
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789001599065
6e druk
19-5-2022
Integrale Bedrijfsanalyse leert studenten zelfstandig en systematisch een integrale bedrijfsanalyse uitvoeren vanuit een financieel perspectief. Meer
paperbackNederlands395 blz.9789462360402
1e druk
1-2-2014
'Statistiek in business' biedt een heldere basis voor het toepassen van statistiek in het bedrijfsleven. Meer
gebondenEngels352 blz.9781409341260
1e druk
10-2-2014
Hoe kunt u krachtige merken creëren? Wat maakt iemand tot een groot leider? Waarom falen sommige bedrijven terwijl anderen juist succes hebben? Meer
gebondenEngels264 blz.9781119298588
2e druk
20-12-2016
Business Analytics for Managers offers real-world guidance for organizations looking to leverage their data into a competitive advantage. Meer
paperbackEngels308 blz.9781780172774
3e druk
Business analysts must respond to today's challenges by developing practical, creative and financially sound solutions. Meer
52% KORTING
paperbackEngels405 blz.9781780174686
1e druk
16-9-2019
Business analysis (BA) is an important business operation, and with some coordinated effort, it can become an efficient and valuable business service. Meer
ingenaaidEngels398 blz.9780123737175
1e druk
22-11-2010
De kwaliteit van uw bedrijfsinformatie is bepalend voor het succes van uw organisatie. Dit naslagwerk biedt handvatten om uw data te verbeteren en te analyseren. Meer
paperbackEngels863 blz.9780077109875
1e druk
1-2-2009
This comprehensive book is ideal for student of statistics at undergraduate level taking an introductory module in the topic. Meer
e-bookEngels432 blz.9781780175126
4e druk
24-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
All organisations need to respond to the challenges within today's highly competitive global economy. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789089656551
1e druk
16-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt het zo lastig om een businessplan te maken én uit te voeren? De Business Board Methode geeft antwoord op deze vragen. Een ‘Doe Het Zelf’ boek dat je aan de hand neemt om je zakelijke dromen waar te maken! Meer
gebondenEngels816 blz.9780357131787
4e druk
Develop the analytical skills that are in high demand in businesses today with Camm/Cochran/Fry/Ohlmann's best-selling BUSINESS ANALYTICS, 4E. Meer
76% KORTING
paperbackEngels900 blz.9780357902202
5e druk
3-4-2023
gebondenEngels264 blz.9780071742825
2e druk
Bij elk voorstel dat u als consultant indient voor een project moet u zorgen dat dit voorstel de juiste indruk maakt en een goede ROI heeft. Hierbij kan 'The Consultant's Scorecard' hét hulpmiddel zijn dat u nodig heeft. Meer
paperbackEngels370 blz.9780123858894
2e druk
3-12-2012
Deze tweede editie van 'Business Intelligence' biedt een volledig overzicht van het vakgebied Business Intelligence. Meer
paperbackEngels238 blz.9780134847061
1e druk
28-11-2018
Understand and Solve Your Customers' Real Problems with Agile Business Analysis To deliver real value, you must understand what your customers truly value, and solve the problems they really need solved. Meer